Workshop: Gemakkelijker medewerking krijgen van anderen!
Begrijpen en begrepen worden
Deze workshop leert de medewerkers de grondslagen van communicatie en de basis voor medewerking. Omdat een bedrijf zo goed is als haar mensen, is het van vitaal belang dat de persoonlijke interacties op een hoog niveau verlopen; zowel intern als naar klanten.
De doelstelling van deze workshop is de medewerkers te leren effectief te communiceren om zo problemen te kunnen oplossen, medewerking te krijgen van klanten en collega’s en op een natuurlijke manier met emoties om te kunnen gaan, als basis voor een gezonde bedrijfsvoering.
Leerdoel: Het verbeteren van de communicatieve vaardigheden, inzichten in anderen en zichzelf, resulterend in medewerking en motivatie!
Globale inhoud
- Mensen motiveren en relaties met anderen verbeteren.
- Wat is begrip? En hoe wordt je beter begrepen?
- Gebruiksaanwijzingen van mensen leren kennen waardoor je inzicht in anderen en jezelf krijgt.
- Voet bij stuk leren houden.Communicatie-stoornissen herkennen en behandelen.
- De meest effectieve wijze van conflicthantering.
- Emoties en de belangrijkste emoties verklaard.
- Omgaan met emoties, verbale en non-verbale communicatie.
- Tijdsbesparing door communicatie.
Programma: Workshop voor ca. 8 deelnemers, bestaande uit korte lezingen afgewisseld met praktijkoefeningen.
Op onderstaande data:
10 oktober 2018
24 oktober 2018
Financieel: €875,- exclusief BTW per deelnemer.
Eindresultaat: Medewerkers die in staat zijn communicatie gericht te gebruiken om problemen op te lossen, medewerking te verkrijgen en succesvol met eigen emoties en die van anderen om kunnen gaan.